mivel legyen tele?

2010.06.03. 20:38

mozgással

mert ez itt az én testem, én lakom benne, ez az első dolog amit kaptam és az egyetlen ami egész életemben velem lesz

azt akarom hogy minden érzékem kinyíljon, minden érintés rendkívüli legyen, azt a jó fajta borzongást akarom, életem minden napján, táncolni akarok, nem csak zenére, hanem mindig, minden mozdulatommal, IGAZÁN ÉREZNI AKAROM

és élvezni azt hogy van

bele akarok szeretni a saját fizikai létezésembe...

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szenszej.blog.hu/api/trackback/id/tr542054506

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása